Besök från Sverige

I helgen var far min på besök ändå från Sverige! Vid flytten till Finland trodde jag att lägenheten skulle vara omöblerad, och pappa skulle således köra ner lite användbara möbler till mig och mitt korridorsrum (Tack!). Det visade sig att jag hade fel, lägenheten var möblerad.

Steg för steg, bilder till den nya tidningen ”Pimp my room”.

Färjan var bokad och klar, så far min kom och hälsade på i alla fall. Med sig hade han ”lite” saker som kan vara bra att ha under året att komma. Förutom att packa upp alla flyttlådor orienterade vi runt lite i Helsinki och jag visade honom Otaniemi.

Kommentera

