Full?

Så började jag dagen, ännu en gång, med att öppna ögonen. Det första jag såg var precis samma sak jag kollat på innan jag somnat för några få timmar sedan. Hade jag legat i samma ställning hela natten? Nästa steg, rulla huvudet åt sidan. Nej, ingen påtaglig huvudvärk. Steg tre, sakta resa sig upp. Nej, ännu ingen baksmälla, men jag var fortfarande full då världen motvilligt fortfarande snurrade lite åt vänster. Vilken fest det var igår! Fast vem bokar tvättid på morgonen, dagen efter? Typiskt.

Kommentera

