Period II

Klockan sju på morgonen ringde klockan, på tok för tidigt. En rivstart på den nya perioden! Inga fler sovmornar, och inga fler lediga dagar, förutom fredagar. TGIF alltså!

Den här perioden läser jag 18,5 poäng, och gör även lite förberedande uppgifter till en kommande kurs nästa period. Fulla rullar. Dessutom är jag ”Project Manager” i en av projektutvecklings kurserna (PD). Äntligen får jag utlopp för allt bossande.

Så här kommer mitt schema i stort sett att se ut fram tills jullovet.

Mitt schema under Period II

PS: Fick fyra på min finska tenta! Här i Finland börjar betygsskalan logiskt nog från ett, och går ändå upp till fem. Så en finsk fyra är ju klart bättre än en svensk!

Kommentera

